weekend.

21:28    Så var man hemma igen.. Har varit en helt underbar helg :)
Var som sagt ute i fredags med amelie & hennes kompisar, helt klart över förväntan! skojskoj:) Sen bar det hem till oskar och har varit där tills nu. Helt jävla great (:

Nu sitter jag här vid datan och halvförtvivlat äter upp min sista choklad. Min sista choklad på länge. För imorgon är det D-day, sanningens dag då jag ska mäta & väga mig.. Jag ska vara helt ärlig och t.o.m ta bild på mig själv så jag kan se framöver hur man förändras =P Jag tror jag sätter första "delmålet" om två veckor. Men det är imorgon när jag fått reda på vad jag väger och så som jag kan säta mer specifika mål. To be continued helt enkelt.

Nu ska jag fixa lite sen får jag se vad som händer.

take care, puss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ska bli spännande att läsa mer om det :)

2008-09-22 @ 07:12:48
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0