ytterligare en dag.

22:02   Har precis kollat klart på "vem kan slå filip & fredrik" och ska nog dra mig mot sängen..
Har variet en händelserik dag & har fått gjort mycket vettigt så :)

Börjar redan längta till helgen, på fredag blir det utgång med amelie & några till, sen ska jag träffa oskar med, så jag tror verkligen att det kommer bli en höjdar helg. Sen har jag bara klädproblem tills fredag, men så ska det vara ;) haha!

Imorgon tillbaka till skolan igen "suck". Har så otroligt mycket att göra så det inte finns =P Så imorgon efter skolan ska jag träna, sen blir det verkligen en full planerar kväll när jag kommer hem. Imorrn i skolan ska jag även snacka med alla lärarna i de ämnen jag behöver ta igen så det börjas. På tal om det, så ska jag redan nu maila en lärare =P haha.

Nej, dags att avsluta kvällen.  Ska bli skönt att komma igång med träningen imorgon igen, hoppas att astma grejen inte var något allvarligt bara ^^

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0