10/4

13:59    Ska bege mig till jobb om drga 50 min. taggad!

Pappa väckte mig 11 med att fråga om jag skull med ut en runda på Harleyn, så det var bara upp och hoppa. 10 min senare satt vi på Hojjen på väg till HBG. mys. Riktigt fint väder och helt perfa.

Var hemma vid 1 och var svinhungrig. Så nu sitter jag här, mätt och belåten.

Ska snart byta om och försöka hinna plocka undan lite på rummet med, kläder överallt (som vanligt). jag kommer nog antagligen va på jobb till 8, och efter det skulle kanske oskar komme hit. Beror som sagt lite på hur länge jag ska jobba. 8 är mer en preliminär tid, tror vi stänger tidigare om folk inte ska handla något. Fast det tror jag nog.

Åh, på tal om en annan helt rolig sak. Mamms & Papps ska köpa ny bil nästa år, och då kommer jag ev. köpa bilen vi har nu. För körkortet fixar jag nu i sommar, och cashen ska nog inte vara några problem. Hoppas att det löser sig, hade vatt helt perfa! :) Nu har jag verkligen ett mål att spara pengar till ;)

Nej nu ska jag dricka upp min påskmust och sätta igång en bra skiva.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0