12/4

12:48  God morgon, eller ja lite då.

Sov länge idag, trots att tusse gjorde ett tappert försök med att väcka mig, jag drog täcket över huvudet och somnade om.
Igår följde jag med papps på HOG körning. Vi samlades utanför Harleycenter i HBG vid 10.00.
Därefter begav vi oss in i skåne och var hemma igen vid 4. D.v.s en lång dag med en massa köranden, skoj! :)
Dock så blåste det lite kallt, men vafan :P

Väl hemma så satte vi direkt igång med maten och jag fick mitt påskägg, gott! Sedan taggade jag ut med karro en runda och en liten fika :P 20.00 var det hem, bänka sig i soffan för att kolla på robinson. Så jävla gott att både josefine och mika stack hem! :) Sista filmen för kvällen blev Gladiator, alltid lika bra. Älskar verkligen den filmen.

Nu ska jag slänga mig i duschen och göra mig i ordnning. Naglarna ska också hinnas målas. Och om dryga en timme är det bronsmatch för dam VM i hockey. Servige-Finland. Måste ses! Efter den matchen så visas finalmatchen mellan USA-Kanada, men får se om jag hinner se den med.

Ska nämnligen till oskar idag. Har inte träffats på evigheter känns det som.

Nu - duschen!





ciao

Kommentarer
Postat av: Mellie

hehe sött att man ser mobilen i ena glaset ;) hehe

2009-04-13 @ 17:59:32
URL: http://icomeundone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0