13/4

22:20   Sitter här med en handuk om mig och en inlindad i håret, yes jag kommer precis ifrån duschen.

Åkte som sagt hem till oskar igår efter hockeyn på tvn, tyvärr så loosade sverige, men om man spelar så jävla dåligt som de gjorde så får de fan skylla sig själva. Jag spelar fan bättre än några som var med å lirade. haha.

Oskar mötte upp mig i stan, sedan var maten framdukad när vi kom "hem". Det var någon kyckling"gryta" med thai inspiration och ris till, ruggit gott! Sedan mös vi bara och halvkollade på tv resten av kvällen. Idag så jobbade oskar mellan 8-11, då sov jag skönt i hans säng kan jag lova, men i lagom tid när han kom hem så var det frulle dags för min del.. Hm, ja resterande av dagen har vi bara njutit av varandras sällskap och innan oskar skjutsade hem mig så åt vi ryggbiff med potatisgratäng och bönor, svinigt gott det med! :) Med andra ord har det varit en super "helg" Känns dock alltid lika tradigt att tvingas åka ifrån honom.

Sista dagen på lovet idag, FETEångesten för att skolan börjar imorgon. och allt jävla plugg som jag ska göra. Från och med imrgon fram tills 1juni kommer jag inte att ha någon fritid alls. PluggPluggPlugg, men fan jag ska klara det här! Så imorgon efter skolan ska jag hem och städa rummet och strukturera upp mina kommande 1½ månad.

Nu däremot ska jag NJUTA av sista dagen på lovet, ska klä på mig mjukiskläder, ta något gott att dricka/mumsa på och kolla tv eller en film. Tycker jag förtjänar det.

ciao


lovelovelove <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0