1/4

22:29   Äntligen känns det verkligen att tiden passerar. Nästan 10 grader ute idag och april är äntligen kommen.

Idag damp även min skattedeklaration ner i brevlådan, alltid najs med några tusen plus på konton ;) Dock får jag vänta till midsommar innan jag ser röken av pengarna, men det är najs endå!

Sov hos oskar inatt, gick upp 05.15 och var hemma halv 8. Lagom trött. Maris ringde honom igår och frågade om han kunde jobba idag. Sen ska han jobba imorgon och på fredag med, jag är riktigt glad för hans skull. Min fin fina man.

Nu tänkte jag sätta mig med naturkunskapen och försöka få in lite i huvudet, jag har fått några nya plugg tips så tänkte testa dom.

torsdag imorgon, sen fredag sen PÅSKLOV. najs som fan!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0