15/4

22:33  Nu sitter jag här, sådär halvtrött och seg.
Fick renskrivit mina pluggpapper till rättskunskap provet imorgon, great! och har tvättat bort allt smink, hann t.o.m lägga en ansiktsmask under tiden jag borstade tänderna. Perfekt, så fort jag har fixat klart på datan kan jag krypa ner i sänegn o sova.

Jag och emelie var även på engelskan idag, fett duktigt måste jag lova. Är fortfarande lite förvånad över mig själv. Men så kan det gå! Fick även bokan tid till mit psykologiprov, nästa tprsdag smäller det! På tal om det så måste jag leta upp mina skolböcker, ialf till de ämnen som jag ska plugga upp. MÅSTE.

Nej ska faktikst ta och skriva upp en lista med saker som jag måste göra, nu när jag väl kommer ihåg det.

Nu kallar sängen. Hoppas att morgondagen blir en bra dag.


Jag saknar min oskar. <3


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0