15/4

00:19  Ugg, ytterligare en kväll med ångest. Pratade med oskar precis, vet inte vad jag hade gjort utan honom. Han är verkligen min prins som jag vill dela resten av mitt liv med.

Nu tänkte jag plugga, eller ja försöka ialf. Tomorrow blir det seg dag i skolan, börjar egentligen 15:40, men har möte 11:00 sen ska jag & Erika sitta med vår årsredovisning och knapra ihop den.

Lagade middag innan, med hjälp av mamma då :) Vi gjorde en ruggit god köttfärsås och pasta till det :) Därefter bakade jag choklate chip cookies, som även dom blev sjukt goda. Imorgon ska jag baka en asgod glasstårta. Jag behöver baka & laga mat för att glömma  bort vardagen ibland.

Nej nu tillbaka till pesten.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0