20/4

22:21  Ny vecka igen - suck.
dagen har gått otroligt sakta och det kommer nog bli en lång seg vecka framöver.

har precis gjort klart min designredovisning och ska snart skriva  arbetsproccesbeskrivningen, tänkte ta en dusch först och så. Eller så går jag upp i tid imorgon och gör det då, ja det gör jag! Känner verkligen att jag behöver sova ut imorgon. Skönt att skolan börjar kl 12:00 med bio! :P

Annars då, jo oskar och jag har äntligen betsämmt resmålet till i höst. USA och New York verkar det bli, mys! Vi har ju 5 år i november och då får man lyxa till det lite. Sen eftersom jag ska in i lumpen i januari så kommer det nog bli lite skönt med vacation innan ;)

Försöker tjata med mig mamma till friskis, men det bara krockar hela tiden. När hon kan är jag upptagen, och när jag kan är hon upptagen. Vi får nog sätta oss ner och bara ta några dagar, sen får man ta sig tid! Känner verkligen att jag måste träna, var alldeldes för längesen sist, och jag har nog ätit liiite för mycket onyttigt med ;) haha.

Nej nu ska jag in i duschen och fixa håret litta. Har ju inte utsatt det för några värmeskador eller så på 2 veckor nu tror jag. Så imorgon ska jag platta det första gången på länge, ska bli skoj och se ifall det har blivit någon skillnad, nu när jag har massa inpackningar och dyl till håret.. Spänningen är olidlig! :P

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0