28/4

22:48   Tisdag kväll. och jag sitter fast med en godispåse - ILLA!

Ialf, lång dag idag, sov hos oskar inatt så åkte från han till skolan imorse. Där väntade stormöte, rättskunskap och design. Äntligen fick jag redovisat mina kreativa smycken. bra som fan gick det med!

Kom hem, satte mig vid datan och kollade devvan, och camilla hade redan satt betyg på uppgiften - MVG, jadå! beskrivningen var inte sämre än den förra, gud så glad jag blir! :) Fan, jag älskar verkligen design, oavsett vad för typ av design det är, när jag väll satt mig in i det så är jag fast. Dessutom så måste jag bara få skryta lite (jag menar, hur ofta får jag egentligen mvg?, nej precis ;) ) Vihade öven en omröstning i klassen om det snyggaste/bästa smycket, och jag fick flest röster :) Så av camilla (vår designlärare) så fick jag en fin bok om hur man lär sig skissa typ. Helt perfa! :) Vi började även med vår nästa och sista projekt i design. Funkis, vi ska leka lite arkitekt, inredare, design i ett. Fan så roligt det ska bli! Kan knappt hålla mig från pappren längre.

Vid lunch idag så kom vaktis in till elevrådet och sa att det fanns ett stort paket till mig på vakmästeriet, så vi sprang dit och det var våra elevrådsstyrelse tröjor som äntligen kommit, de var så sjuuukt snygga! :) Passade helt jävla perfa med! :)

Var även på banken med erika idag och tömte vårt företagskonto,vi skulle egentligen avslutat det, men erika glömmde ta med sig sin "dosa" så det får hon göra imorgon :) Ialf, så delades vinsten upp, och jag lovar det satt fint i kistan. Helt perfekt till ullared imorgon!

Efter allt skit och slit jag haft så förtjänar jag att allt går perfekt ibland som idag, idag har varit en jäävligt bra dag! :)

Imorgon bär det först av till skolan för möte med annika och planera lite med henne, sen vid 2 när karrobarrobus slutar så taggar vi och frida till ullared. YEAH. Ska bli skoj som fan att gå runt där i alla outlet butiker och fynda, haha :p och såklart donken på vägen hem ;)

Nej nu ska jag plocka undan i min säng, och sedan läsa lite organisation&ledarskap tror jag.

ciao

Bilden är tagen i bilen på väg upp till ullared sist jag och karro var där.
Då var jag röd/svarthårig och hade lugg- där ser man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0