7/4

13:28   Tisdag, påsklov.

Har varit hos oskar hela helgen och kom hem igår. Vi grillade mös och kollade bio :)
Idag är han och jobbar, glad för hans skull!

Pappa kom ocså hem för en timme sen typ, han hade vatt på kundbesök och hade köpt en ny mobil. Det var ialf assnygg och värsta hightech ;) Det var något nytt märke så jag har aldrig sett den förrut, ialf så fick jag fixa igång den till han. Pappa och jag brukar alltid tävla i vem som har snyggast/bäst mobil. Jag tror det hela började när jag fick min 3310 och han hade någon bättre. Sen så fort jag köpte en ny somvar bättre än den han hade så åkte han in till stan för att köpa en bättre. haha. Fast även om den nya är ascool och svinit snygg med touchscreen, så äger min mobil camera ut hans ;) Alltid något ju ;)

Jag ska nog ut och kolla ifall posten har kommit, kan ju vara något roligt där, en miljon eller så... Annars idag så måste jag städa och plugga. Sånt nödvändigt men svintradigt.

Tomorrow ska jag hem till josse & mimmi. Ska hjälpa till att baka massa muffins, så då kommer säkert hela dagen gå åt. Därför MÅSTE jag verkligen plugga idag/ikväll. För sen på torsdag ska jag jobba på karla och sen vips är det helg. Fast vi är ju lediga på måndag också, det är verkligen en typisk plugg dag. Jag ska nog planera upp pluggandet, vad jag ska göra och när jag ska göra det.

Sen borde jag egentligen byta om och inte gå runt i myskläder hela dagen. MEn det tänker jag inte göra, det är lov och då får man se förjävlig ut ;) haha.

Nu ska jag bara vänta till att han hantverkaren som håller på och fixar med vår nya dörr ska gå ut så jag kan gå ner. Han okuperar nämnligen nästan hela hallen, ialf den biten där trappan är, och då komme rjag inte förbi ;)

ciao


Kommentarer
Postat av: josse

e de oskar? :o

2009-04-07 @ 17:41:00
URL: http://www.metr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0