9/4

23:17   Good evning.

Jobbade som sagt på Karla idag, det gick bra. Fick sålt en del och så var där en jääävla massa danskar. :p

En annan jävlit rolig sak jag fick reda på idag, jag ska jobba på campingen imorgon! Det är iofs i butiken, som jag inte jobbat i förrut, men det är bara skoj att lära sig lite nytt. Är bra att kunna allt, för då kan man hoppa in hur som helst när det behövs! Förhoppningsvis så kommer jag få lite mer info imorgon om hur sommaren kommer bli. Eller ialf nån vecka framöver. Hade vatt gött o få mer jobb där.

Känns fett najs att komma tilbaka till campingen. Jag har faktikst saknat den, på riktigt! Känns riktigt skönt att trivas så bra där. :)

Sen åker mamma till Bollerups borg imorgon. Hon ska nämnligen ställa ut på en påskutsällning där hela helgen tillsammans med massa andra konstnärer. Hoppas det går bra för henne :)

Pratade med oskar nu innan, han hade fått några dagar till med jobb så det e najs! Vad allting känns bra för tillfället. Eller ialf tills skolan börjar. MEN det tar jag sen!

Fast en sak som jag tänkte på nu, det är lätt att jag glömmer bort hela omvärlden när jag är inne i mitt race. Jag håller mig sysselsatt och lever mitt egna liv, det gör jag verkligen. Sen slog det mig, jag har pratat med två kompisar sen påsklovet började. Känns som man sakta förtinar bort för vissa. MEN om inte folk visar att de bryr sig  så varför ska då jag hålla på och truga hela tiden? Men kom inte sen och låtsas som ingenting. Som jag och oskar pratade om för någon dag sen, även om jag är en jävligt sprallig och glad tjej så är jag en total ensamvarg endå. hm, som det kan gå. Jag klarar mig, det gör jag alltid, för jag är en survivor och ger aldrig upp. Somliga kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, vissa andra kommer och går lika snabbt igen. Men inte bölar jag för det. För en gångs skull så är det så jääävla skönt att slippa allt skitsnack och dant, att folk pallar? Nej nu avrundar jag här, jag är NÖJD! :)

Förresten, karro! Jag fick litta cash idag som går raka vägen till vår tripp den 29'e. TAGGAD! :)

Nu ska jag faktikst gå och lägga mig, är lite trött så. Fast man kanske skulle kolla en film? Hm, får se vad det blir.

Sist men inte minst så får ni en fin bild på mitt påskägg/godis som bara ligger och väntar på mig därnere. Tror ni man blir sugen eller vad!



ciao

Kommentarer
Postat av: Sara S.

absolut fika. just let me know when ;)

2009-04-10 @ 11:49:48
URL: http://steenfeldt.blogg.se/
Postat av: karro

Det ska bli kul som faaan ! :D

2009-04-10 @ 11:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0