25/8

11:44   Uppe med tuppen, har faktikst varit uppe sen 10. och det är fan inte ofta!

Har hunnit med frulle & prata med pappsen med. Första jag hörde när jag kom ner var att jag skulle jobba på torsdag, eller ja. Mamma&Pappa har hittat en ny hoj som de ska upp och titta på, just på torsdag. Snäll som jag är så kan jag inte säga nej, och vem säger nej till extra cash? haha, inte jag ialf.

Nu ska jag däremot platta håret och klä på mig sen blir det stan. Pappa ska också in tydligen så ska försöka tjata på han så att han åker när jag vill, för då får jag åkt hoj idag :D LOVE IT!

Sen bokade jag & sara hotell igår, fetenajsa hotellet som ligger precis vid tivoli. Fan vad jag längtar nu. Så idag ska det shoppas kläder så I look my best när jag träffar my lovers, Nik&Jay ;)

Nu börjar tiden rinna iväg. Vi hörs!

take care, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0