26/8

23:16   Precis hemkommen från hockeyträning. Eller nästan ialf, sitter nu med färg i håret för att få bort min hemska utväxt. Träningen var seg och självklart har jag nu sträckt båda mina ljumskar eftersom vi körde "ryssen", fattar inte hur jag lyckas. Men nu sitter den jävligt fint kan jag lova!

2 dagar i stan med oskar, igår väla idag familia. Kom hem men några kassar och massa pengar fattigare. MEN ibland ska man fan slösa!Blev massa blandat pycke.

Imorgon är det jobb på karla som gäller från 10-18. Sen är det bara hem och packa. För på fredag smäller det! Måste hinna med systemet med, men får nog ta det på fredag innan vi tar bussen mot copenhagen, för nu hinner jag ikke.

Nu ska snart färgen ur och jag ska slänga mig i duschen. Sen måste jag ju kolla på allt jag köpt innan jag kryper till kojs.

take care, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0