30/8

14:57  Har precis plattat håret och klätt på mig. Ska snart sminka mig & packa väskan. Därefter blir det rydebäck och oskar. Mamma ska plocka ner sin utställning som hon har haft på bruket i just rydebäck nu i någon vecka, så tänkta att jag lika gärna kunde åka med henne dit :) Så egentligen har jag inte riktigt tid att skriva eftersom vi ska tagga om 20 min. Är sugen på lite fet mat ikväll och massa cola, brukar inte vara några problem att övertala oskar till det, sen är det ju faktiskt helg nu med! och då får man äta skräp.

Vill bara slänga in en rad och berätta att min familj är den bästa! Tusse med då såklart! Älskar er! <3


Förresten, Nik & Jay var UNDERBART! 28/8 <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0