10/12 it's good now..

23:25  greeeaat!

Pratade precis med oskar, imorgon kl 08:00 tar jag bussen in till allmänhetens! Sen vara där några timmar och köra! Kommer bli asnajs! Förhoppningsvis så är där lite folk så man verkligen kan köra på helplan.
jag hade först lite planer på att nattsudda men får nog gå och lägga mig nu snart så att jag är fit for fight imorgon.

Kvällen har varit bra den med, oskar kom hit igår och sov här tills idag. Sen släppte jag & papps av honom i höganäs innan vi taggade för att handla. Sen bar det av hem till emelie och har varit där tills nu. Chill!

Tattoon ser asball ut idag, färgerna är mycket starkare och den e bara jävligt snygg! Slänger upp en bild här så ni får se hur den ser ut nu efter sista sittningen..



Nu ser man dock ganska så tydligt vad som är ifyllt, men efter 3 veckor så har den läkt helt och då visar jag slutresultatet! :)

Nu kallar tv'n!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0