11/12 tomorrow

19:25

Gameday imorgon. Jag vet inte vad jag ska tycka eller känna längre.

Var på ishallen med oskar idag, skoj som fan.
Men har insett vad det är som tar emot. Jag har en spärr som jag själv har byggt upp. Den spärren gör att jag bara presterar MAX 70 % av vad jag egentligen kan & pallar med, på träningarna brukar den väll ligga på 40% skulle jag tro, om den ens kommer upp i det. Den dagen jag spelar hockey för att jag älskar det & för min egen skull igen, den dagen kommer den spärren att släppa.

Egentligen vill jag inte alls med på matchen imorgon. Jag är inte det minsta sugen eller motiverad till det heller. Sen har jag inte den blekaste aningen om vilka jag ska få spela med, samt om jag får ha mitt eget nummer eller inte. Anledningen till att jag följer med är för att My ville & för att pappa ska följa med.

Efter denna matchen så får jag se hur jag gör.

Nu ska jag isolera mig från allt & alla. Så att jag kan försöka lugna ner mig & slappna av inför imorgon. Nu sitter jag nämnligen men världens klump i magen & smått hyperventilerar.

Nej jag måste få ut hocket ur huvudet eller försöka hitta tillbaka till varför jag älskar det.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0