13/12 LUCCETAJM

14:53  Då vankas det lucia^^

Har precis fikat med lussebullar & tänt det trdje ljuset i adventsljusstaken - mys!

Ska snart ta bussen till oskar hade jag tänkt. Först skulle jag åkt in tidigare och kollat på hans innebandymatch. Men jag orkade verkligen inte gå upp imorse, behövde sova ut kännde jag. Man känner verkligen i kroppen att man lirade match igår.

På tal om matchen, vi förlorade med 4-2. Så sjukt frustrerande då vi var det bättre laget och totalt köttade ner dem med skottstatistiken. 39-19 visade den till oss efter tredje perioden. De spelade fult /oshysst & domarna dömde till deras fördel hela matchen. Men det är bara att skaka av sig förlusten och tagga för nästa helg då det väntar ytterligare en bortamatch, denna gången mot vårgårda.

Nu ska jag däremot fixa lite, så som måla naglarna, fixa frillan, packa väskan..

Just fan, i fredags var det final i idol. Erik är grymmare än grymmast. Hans röst är otrolig!



ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0