14/12

23:51 

Home again. Var megamys dag igår, likaså idag. Sen var oskar snäll och körde mig hem :)

Ny vecka, nästa vecka är det julafton. Vilket betyder att det finns lite stuff som ska göras. Ska fixa pepparkakshus, baka, köpa julklappar, hugga julgran..
Julklappar ska iofs jag & oskar handla nästa vecka. Blir en heldag i stan/väla och så. Resten ska jag försöka hinna med nu i veckan eller nästa vecka.

Tänkte faktikst ta och träna imorgon. Känns nödvändigt nu =P Om jag inet tar mig till gymmet så ska jag ut & springa ialf! Sen får man inte glömma att det är Final av Hell's kitchen imorgon och det får man INTE missa! :)

Nu ska jag tagga. Bättre uppdatering imorgon.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0