18/12 FRIDAY!

13:02  TJATJA!

Vilken underbar fredag! Har precis vatt ute i snön med bror min och härjat. Det hela slutade med att vi byggde tunnlar och att han körde runt mig i en stor snöskottar grej :P Fan va skoj det var! :)
Har preis häng upp alla kläder, och jag hade nästan snö precis överallt! Men åh vad jag älskar vintern!

Fredag: Väntar på att oskar ska komma hit. Sen blir det shoppande på citygross och tacos ikväll.

Lördag: Hockeyträning vid lunch, senare mot kvällen in till stan & Lollo. I säng tidigt!

Söndag: Bortamatch uppe i vårgårda. Jag & Pappa ska hämta en minibuss i HBG kl 08:00 så det blir upp tidigt som fan för att fixa mat och allt! Men fan vad skoj det ska bli! :)

Helgen kommer bli bra, och det känns otroligt skönt att inte känna att man måste gå ut varken ikväll eller imorgon. Fyller mycket hellre upp en helg med hockey och kompisar. Att bli full bara för att man ska är så jävla onödigt! Men nog om det nu!

Nästa vecka är det fan julafton! Detta året ska vi (jag&oskar) vara hemma hos honom. Ska bli mysigt att fira jul med hans familj och äta danskt julbord ;) Dock ska vi käka svenskt här hemma nu nån dag ;) hehe.
Ska även till väla och hooka upp julklappar så fort the cash kommer in på mitt konto. Si sådär 3 månader försent, men vafan, bättre sent än aldrig! :) Nu ska jag ringa oskar och kolla hur dagen ser ut och sen ska jag ner och antingen dricka varm oboy eller kaffe ;)

Update: nu sms:ade oskar att han skulle ringa snart. Great minds think alike.

ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0