6/12

23:51 

Sitter och försöker planera morgondagen.

Hade tänkt försöka ge knät en chans att visa vad det går för ^^ Nu har nästan allt blått/rött/lila/svart försvunnit ialf så nu gör det bara ont och känns konstigt =P Smärtan har förflyttat sig till sidan av knät på något vänster^^ och ledbandet känns tjockt och knöligt, haha! Men jag är ingen doktor! :) Det gör ju inte ont när jag går (bara ibland) så det borde ju vara lungt. Bara att låta bli att gå in, stöta emot eller slå knät.

Sitter också och velar om jag ska inom polisen imorgon. Det känns ganska så grovt och överdrivet, men i detta läget känns det nästan som det är det enda som borde få personen i fråga att fatta. 3 punkter är isåfall aktuella för en anmälan. Får sova på saken och se hur det känns morgon bitti!

Den kommande veckan kan nog bli skoj. På tisdag ska jag till Evil Twins och fylla i / göra klart min tattoo! :)
Sen på onsdagen är det hockeyträning och till helgen är det match! Efter förra sittningen så fick jag inte träna på 1½ vecka, men det som ska göras på tisdag är inte så mycket. Det är ifyllnad av färg & ev text. Men jag borde kanske tatt det lungt på onsdagen. Eller ialf kört i träningsställ och utan skydd. Hm, får se hur det blir!

På tal om tatueringar så har jag nästan bestämmt mig om min andra! Eller egentligen var det tänkt att den skulle bli min första gadd, men jag kunde inte bestämma mig hur jag ville ha det, så jag körde på "nummer 2" först :P
Så, jag tror det blir att jag sätter den på insidan av överarmen. Det känns som en bra plats. Men det kommer dröja ett bra tag tills den görs! :) En sak i tagen som sagt!

Har precis laddat på min mobil så nu tänkte jag krypa ner i sängen och kolla lite tv innan det är dags att sova!

Och förresten, Jag har världens finaste pojkvän!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0