7/12 stressfri vardag

12:44  borta från stressen och hemma i lugnet.

Det känns både bra & tradigt att vara hemma. Väl uppe i stockholm så fick jag nästan panik på den höga pulsen, men nu när jag är hemma så saknar jag det nästan! Men som jag och oskar pratade om, först hade vi snackat om framtiden och att ev flytta till sthlm, men nu känns det nästan mer som göteborg är en stad för oss. Men, jag måste ge stockholm minst en chans till. Det löser sig!

Pappa väckte mig vid 12 idag, det är gott att vakna till nybryggt kaffe och dagens tidning som väntar på en! Jag har halvt börjat packa upp min resväska. Måste få det gjort idag och även kört igång en tvätt. NU när det är ordning & reda på rummet så måste jag se till att hålla det så också!
Det måste nästan vara det jobbigaste när man har vatt iväg och rest, att komma hem och packa upp allting.. Speciellt necessären, där ligger armband, örhängen, hårgrejer blandat. Äh, det är bara att bita i det sura äpplet och göra det! Till lite bra musik så går allt! :)



Här är en bild tagen från hotellrums fönstret, bara för att visa hur nära vi bodde globen, och vilken fin utsikt vi hade! :)
Frukosten åt vi i en restaurang som var inne i globen, så vi satt där och spanade medans de byggde upp scenerna inför idol finalen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0