7/12 thoughts

22:57 avundsjuka..

...
och då är det Inte jag som är avundsjuk.

Kllat på hockey med pappa ikväll. Gott skit! Det bästa var dock när de visade ett repotage och nackade om trix & liknande på isen. De snackade med Foppa och han sa " jag tycker bara det är waste of time att hålla på med sånt". Han är KUNG! Nej men visst, detär coolt att kunna massa trix med klubba & puck, men tänk om man lägger ner all den tiden det tar att lära sig trixet på att åka grillor skjuta & dribbla istället! Så sant så!
Vi (pappa&jag) snackade även om den kommande matchen nu i helgen. Lite pepp snack och sara analys så att säga. Vi snackade om varför mina skott aldrig går in mål & hur jag ska tänka för att bli bättre. Jäklit givande samtal måste jag säga! Längtar grymt mycket till träningen på onsdag! Vill bara åka grillor och skjuta som bara den!

Fick även pratat med Sofie innan idag, snäll som hon är så följer hon med mig til Evil Twins på onsdag för ifyllnaden av min tattoo. Vi ska slänga in en fika där innan med hade vi tänkt! Grymt skoj kommer det bli, både tattoon och att träffa Sofie!

Nu ska jag tagga!

ciaaaaaaaaaao!

Kommentarer
Postat av: Maja

ettsnack med pappsen hjälper inte när jag står i mål mohahaha! ;D

2009-12-08 @ 16:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0