8/12 Backstreet Boys 4/12

17:04 Hovet.

Tänkte slänga ihop en inlägg om Bsb spelningen på Hovet 4 dec!

Hela dagen började med en rejäl hotellfrukost innan vi begav oss ut på Globen området för att spana in Hovet och de olika entreerna samt ifall folk hade börjat köa och var. Halv 12 så var ståplatskön skapad, och vi begav oss tillbaka till hotellet för att planera dgen/kvällen.. Det slutade med att vi bestämmde oss för att gå på "prepartyt" som de anordnade på hovet & entré 17. Vi listade även ut att man kunde smått lura kön genom att ta sig in via prepartyt istället för att köa ute i kalla & grå sthlm.

Efter lite förfriskningar så närmade sig klockan 18:30 vilket innebar att entreerna skulle öppnas. Vi ställde oss längst fram vid dörren som skulle ta oss ut i korridoren och senare vidare ståplats. Det var lite spända blickar mellan oss tjejer som stod där längst fram och väntade på att vakten skulle öppna dörren^^ Men först skulle de som hade köat hela dagen få gå in..

Sen plötsligt hände det, dörren öppnades och vi sprang.. Jag kännde att nu hade jag chansen att komma före de andra så jag la i en extra växel och sprang för kung&fosterland, med oskar släpandes i hälen.. Vi kom rätt och till sist så satt vi på golvet med de andra^^ jag var grymt besviken över platsen vi hade fått då det var "4 rader" av människor som satt framför oss. Där på golvet satt vi i dryga timmen. Kallt som fan var det också eftersom det var is under plankorna & mattan.

Klockan blev 19:30 och människorna reste sig i en våg, jag tog tag i oskar och tryckte oss framåt så långt det bara gick. Det slutade med att vi bara hade 2 personer framför oss. Efter att jag hade synat dem noga så insåg jag att de framför mig hade pungat upp dryga 5000 kr var för att få de platserna de hade (VIP GULD). Så med det i bakhuvudet så nöjde jag mig gott och väl med våra platser.

Dryga 2 meter från scenen och nästan i mitten. Vilket betyder att jag gott och väl kunde se in i mina boys ögon och beundra dem.

Konserten var helt jävla underbar och så mycket mer! Det bjöds på gamla godingar och några låtar från nya plattan med. Måste erkänna att stå där framme och höra hela hovet sjunga med är en maffig känsla (dock var det snäppet häftigare på globen sist ;)).

Det bästa, mest minnesvärda & något som fick mitt hjärta att slå ett extra slag var när AJ, såg rakt på mig, vinkade och log! Det är något jag aldrig kommer att glömma! :)

Här kommer några awsome pics från konserten att njuta av!










<3

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0