11feb

17:58   Jag måste få ut lite ilska..

Helt allvarigt, du/ni kommer til mig och daltar, det är så synd om er. Klart jag ställer upp, alltid. Men ja, vad för man tillbaka, INGENTING. Bara ett ytligt fake hej, hur är det då och då. För nu finns det ju nyare och coolare människor än jag som kommit in i din vardag, eller vad man nu ska säga. Fine, jag ska börja bry mig lika lite som du/ni. Falska vänner, det är fan något som jag klarar mig utan! Vänner som finns där för en no mather what, det är sånna jag behåller!

Och sen har vi dig, ena rundan så är man allt, och andra rundan så orkar du inte bry dig om vad jag känner. På dina villkor, det är så du vill ha det va? Gosh, jag börjar verkligen tröttna på dig, på riktigt denna gången. Ju fler dagar som går och jag inte träffar dig eller hör av dig så mår jag smått bättre.

Tack & lov är det träning ikväll, ska dit och verkligen köra skiten ur mig själv. och så måste jag prata med pappa igen om gymkort, jag måste verkligen börja träna på allvar innan jag försvinner i mig själv.

Det är svårt att älska någon annan, då man knappt älskar sig själv.


Jag ska försöka börja sätta mig själv i första hand, för jag sviker inte mig själv.



ciao

Kommentarer
Postat av: Magnus!

Ilska är nått man måste få ut sig någongång, på det ena eller det andra sättet.



Sköt om dig / Magnus

2009-02-11 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0