11feb

15:00   Kom hem för en timme sen drygt.

Ikea & väla idag, fick köpt en del av allt ialf. Nu är det "bara" allt som ska fixas ihop med. Men det ser bra ut ialf!

Väl på Ikea så ringde micke från ND och sa att jag skulle komma inom och checka upp min data. Så nu sitter jag med den på mitt skrivbord igen, känns dock som det var en evighet sen sist. Har sparat ner lite bilder och så. Hoppas nu den håller och inte pajjar igen!

Har också hunnit sätta igång en tvätt och fler ska det bli! Får passa på att städa rummet lite nu medans man har tid.  Ska hinna dammsuga med har jag fått för mig..

Träning är det ikväll med, skoj skoj. På tal om det så måste jag nog käka snart, så kroppen hinner bearbeta den;P hehe.

Ajja, annars? not much. nu . städning.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0