12feb

11:53  Har fått i mig litta frulle och försöker nu att vakna till liv.

Får ångest när jag ser mitt rum,  så mycket som jag borde göra. MEn jag ska ialf hänga in alla mina kläder nu snart. Resten får jag göra sen när jag kommer hem. Tänkte nämligen åka in och hålla mamma sällskap idag, brukar alltid vara uppskattat.

Måse först lurka ut vad jag ska ha på mig. Ugg, dagens i-lands problem.

Pratade med oskar igår med, vi halv bokade helgen. Vi ska nog ses imorgon, sen på lördag ska vi vara hos honom, all alone :) Oskar lovade att fixa fram god mat, och jag har redan bestämmt efterrätten, vanilj glass med krossad chockladglass & en varm hallonsås, jag lovar det finns inget godare! Inte om man frågar mig ialf! ;) haha. Men det kommer nog bli helmys..

Just det träningen igår, den var rolig, var bara najs folk på träningen och roliga övningar + spel, Dock jobbig avslutning, men så ska det vara! Samma sekund som jag kom hem och insåg hur trött & slutkörd jag var så längtade jag tills nästa träning! Ellinor sa också att hon skulle försöka fixa en match till oss nu innan säsongen är slut, damn då ska jag spela! :) (ialf om jag får bestämma) Nu när vi ändå snackar om Rbk, så kommer våra tränings ställ nu i slutet av februari, najs. Dock är jag irriterad för någon ny sthlm:are har snott mitt nummer. jävla påhitt!!! Så mitt ställ kommer ha #88. ÄR iofs det nummret jag ville ha från början, men då det knappt inte finns matchtröjor som har det så ja. Men det e väll najs endå.

Nej, nu måste jag börja gära min i ordning om jag ska hinna med bussen.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0