13feb

19:08   Fredag kväll.

Jag sitter med värk i hela kroppen, en otrolig huvudvärk, och illamående så jag kan spy.
Jag är trött som en gnu men kan inte sova, & kan inte fokusera mig på något, känns som jag lever i en dimma.

Följde ialf med mamma och handlade sen lagade lite mat, gott med lite krubb i magen.

Haft en diskussion med mamma angående mitt hår, sitter och velar vad jag ska göra med det.
Vad vill jag ha mest, guld kort på friskis, eller få mitt hår färgat och klippt. Humm,, eftersom jag bara har pengar till ett av sakerna nu så är det lite svårt att välja. och plus på allt så måste jag spara pengar så jag kan köpa en metaltown biljett nästa månad. FAN jag behöver ett jobb, och det är illa kvickt!! Jag verkligen hatar att känna ekonomiska spärrar.

Nu ska jag krypa ner i sängen, tycka synd om mig själv och kolla på OC. yes, I'm addicted.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0