13feb

11:32  Fredagen den trettonde - huumm. får se vad dagen har att erbjuda.

Har precis kollat klart på ett OC avsnitt, bara 7 avsnitt kvar av säsong 4 nu. Illa, vad ska jag göra sen? börja om på säsong 1 igen eller? :P

Men ja idag, måste fixa lie på rummet och sen vet jag inte. Skulle eventuellt träffa karro en runda senre idag så..
Ska ta en dusch med hade jag tänkt mig, men städa först. Det är så skönt när man slitit med rummet i nån timme och sen släna sig in i duschen.

Hm, ska nog prova min balklänning en runda med, den hänger så fint här på gaderoben, känner mig så fin i den och det behöver man ibland.

Nej nu ska jag ner och säga hej till mina päron.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0