14feb

12:40   GoodMorning Sunshine.

Inatt hade jag en wierd dröm igen, eller det är en del av en dröm smo jag hade för nån månad sen. Jag är på en ö med familjen och massa vänner. Denna ön är fullproppad av hemliga tunnlar i bergen och isblått vatten. Idag så drömde jag ialf att vi skulle kriga. Men innan dess så skulle vi äta, och alla vet väll hur slow jag är när jag äter? Ialf så blev jag klar sist och alla hade redan sprungit ut i sina krigskläder och vapen, förrutom mamma som satt vid symaskinen och fixade det sista med hennes "uniform". ialf så fort jag var påklädd med allt och öppnade dörren så sköt min bror på mig. Irriterad som fan blev jag då vi var i samma lag. Han sprng till mig och fortsatte bara att skjuta. Sen kommer jag inte riktigt ihåg hur allt slutade.
Spännande att drömmar som denna, som hänger ihop med andra :P

Men, jag har precis vaknat och ska nu ner för lite frulle hade jag tänkt, sen måste jag baka så jag får det gjort. Och så måste jag få tag på oskar så jag vet bär jag ska komma.

Full rulla idag!

Happy Valetines Day!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0