16feb

20:16  Hem kommen från oskar nu idag. Vart med han i nästan 3 dagar nu - MYS!

Har precis fåtti mig litta mat och tänkta kolla tv, men nej såklart så fuckar sig min tv, eller ja snarare boxen, det är en jävla massa störningar, illa. Så det blir ingen tv. Och jag som kollat klart på OC, vad händer nu lixom?

Oskar är på ridhuset med Fredde, dom skulle hjälpa till i restaurangen idag tydligen. Men cash är ju aldrig fel, oskar skule ringa när han kom hem och berätta hur det hade gått för han nu ikväll :) Sen sa oskar med att han ville följa med på träningen på onsdag, och det e ju skoj. Så nu ska pappa, mamma & oskar följa med och kolla =P haha, värsta publiken ;)

Imorgon ska jag försöka få ritat klar min ritning på stolen och allt där till, och ska försöka tvinga med pappa till friskis.

Nu tänkte jag gå ner och klappa min kise lite och sancka med mamms & papps.

enjoy.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0