18feb

23:36  Nyduschad och redo för att sova.

Träningen idag gick väll okey, var inte direkt så sugen på det. Blir nästan automatiskt lite små hängig när Oskar är sjuk eller mår dåligt, krya på dig hjärtat mitt!

En annan bra sak, jag fick äntligen tummen ur röven och idag så anmälde jag mig till högskoleprovet! Det är om en månad och idag var sista dagen man kunde anmäla sig, så det var verkligen i sista sekunden. Så det blir råplugg den kommande månaden. Dock så känner jag mig relativt säker på de flesta delarna av provet. Men det kommer säkert gå bra! Skönt att få det gjort med. Sen är det ytterligare ett senare i september, vilket är bra ifall jag nu skulle vilja göra om det så har jag chansen då, innan jag rycker in och allt.

Ugg, märker att jag fått ont som fan i ryggen, verkligen dax att sova då. Fick även testat min nya "medicin" idag på träningen, visst den hjälpte lite, men fan förväntade mig mer eftersom den kostade en mindre förmögenhet. jaja, pappa trodde att det skulle ta ett tag för mig att vänja mig, så det är bara att bita ihop och fortsätta.

Nej nu måste jag ner och dricka lite innan jag ska sova.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0