18feb

13:25  Onsdagen är kommen.

Sitter här halvt påklädd,  har inte lyckats bestämm avilken tröja jag ska ha på mig idag. hm, dagens i-lands problem!
Annars tänkte jag göra mig i ordning och sen gå ner och övertala pappa om att han måste åka til höganäs så vi kan få gjort mitt ärende. Dock inte mega viktigt, men hade vatt skönt att få det gjort. Han hade även beställt hem nytt virus skydd till mig, great! För det jag har nu gäller bara i 30 dagar till typ. Så det känns bra attd et är fixat ialf!

Jag tänkte ta och rensa imin garderob med, men vettifan om jag pallar. Jag skulle iofs kunna ta och kolla igenom alla högskole kataloger jag har hemma och rensa lite bland dom, och bara spara de som jag är intresserad av. Hm, kanske.

Nu ska jag klä på mig, sminka mig och borsta tänderna.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0