19feb

19:16  Torsdag,

Vaknade fullt utvilad och nöjd, fick i mig en god frukost och senare komm karro och hämtade mig. Vi åkte in till kakboden för fika och massa snack :) Fick även skaffat nytt guldkort, eller snarare förlängt det gamla kan man säga. Så nu har jag inga undanflykter till att inte träna, eller jo, först måste jag hitta mina gympadojjor. Men sen kör jag på redigt, v.9. Ordentlig träning och ordentlig mat. Dom där 60 kg muskler, dom ska jag komma upp till! :)

Jag var ute och gick en lång runda med mamms iidag med, tror nog vi var ute och gick i 1½h. Var nere och vände vid stranden och genom parken - mys. Sen var det bara hem och vända. In till höganäs och handla. Så nu är jag precis hemkommen.

Fick även köpt hårfärg, så ikväll blir det farväl av det bruna - förhoppningsvis, om allt går som jag vill.

Nu har precis mamma börjat med maten, så ska ner och hjälpa till. Är grymmt hungrig!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0