1feb

18:45  Förresten så fick jag ett mail idag. En inbjudan till swish elit camp nu i juli. 100 spelare hade blivit bjudna. 9 dagars elitläger med de bästa av de bästa inom damhockey. fräsigt. Vettifan om jag vill dit dock. Jag menar visst, det är sista chansen jag får att åka dit (för jag blir för gammal sen), men sen så är det nog inte så lönt. På ett vis så har jag lagt ner hockeyn, eller snarare lagt ner mina drömmar att komma någon vart. Sen ska jag dessutom in i lumpen i januari. Hm, jag ger det denna veckan att fundera på, sen får jag bestämma mig om jag ska dit eller inte.

En annan rolig sak är att jag äntligen har köpt min balklänning! Blev stan efter skolan men Sofue & Linnea i fredags och då skulle sofie göra sin sista provning med klänningen. Så passade på att prova två klänningar. Det slutade med att jag köpte klänning och sjal. Så nu är balen definitiv. Klänningen är inte en typisk balklänning utan mer min stil om man säger så, grön & svart är den. Men några pärlor och spets, och går precis nedanför knäna. Riktigt fin och den sitter som gjutet. Balväska köpte jag för någon månad sen och skor med (: Nu 'r det bara håret och sminkningen som ska fixas, men det kan vi nog orda på något vis. Börjar faktikst längta :)

Nej nu ska jag kolla på ett OC avsitt till innan det är dags för the F-world på tv. Ha en great kväll.

Psst. Jag hoppas verkligen jag får tillbaka min data nu i veckan, annars blir jag fan knäpp i huvudet! :P

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0