20feb

19:32   Jag måste först bara säga att jag har världens bästa föräldrar. Jag får inte pengar förränns den 25'e som alla andra. Men eftersom mitt hår var kaos igår så köpte vi blekning och färg igår, idag åkte vi in igen för att köpa ytterligare blekning och silverschampo. Tack mamms & papps för det! Annars hade jag gått runt och sett förjävlig ut i håret tills på onsdag. Eller det kanske jag får göra endå, men det finns en liten chans att det blir bra med.

Så nu sitter jag med andra blekningen i håret, ska sköljas ut om en kvart typ. Hoppas att den har tagit bättre nu, Sen blir det tvätta håret för hela slanten.

Oskar kommer med hit ikväll, bussen är nog här vid 9 om jag här rätt för mig, går från stan om en halvtimme. Ska bli great att träffa han igen, var en vecka sen vi sågs sist! Ugg, länge!

Nu ska jag preppa lite inför duschen & hårtvättandet.

Have a nice helg.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0