22feb - kwell

22:32  Yes, kvällen är kommen.

Ångesten kommer sakta smygandes och påminner mig om att det är skola imorgon. Så otroligt mycket som ska göras nästa vecka!

- Fixa håret (klippning&styling)
- Träffa oskar
- Åka till stan och hitta något inför lördag
- Fixa det sista inför projektarbetsmässan, b.la, trycka tröjor, skriva ut fler visitkort & broshyrer, samt alla plansher +godis.
- Kolla film & skriva recension
- Få klart ritningarna & massa papper + prototyp av min stol till Designen
- Planera upp Svenskan
- Lägga upp träningen och sätta mål
- Träna!
- Förhoppningsvis hämta ut mobilen!

och detta är INNAN sklan dratt igång och vi fått nya läxor, suck! Dock är det jävligt skönt att rättskunskaps provet är avklarat! Det är nog NkB som kommer här näst.
Ja jävlar i det vad jag ska ta seriöst i allt med skolan nu, det är ju för fan bara 109 dagar till studenten! När det är 100 dagar, då börjar min nedräkning! Fan vad jag längtar!!

Och dessutom så kommer ytterligare ett bandsläpp till Sweden Rock nu i veckan, så man kan längta lite till ;)

Funderar om jag skulle ta och krypa ner i sängen nu, kolla film sen sova. Ja det gör jag!
Kollade på "the wrestler" innan idag, ganska så bra faktiskt! Nu velar jag om jag ska se "seven pounds" eller "friday the 13th"..

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0