22feb

14:35  Var och lämnade oskar på bussen för dryga en halvtimme sen. alltid segt när han åker hem..

Men har ialf haft en mysig helg! Idag var vi t.o.m och matade ankorna i parken ;) haha.
Jag har även fått styr på mitt hår. ÄNTLIGEN! säger jag bara.. Så nu sitter jag med askblondt hår, eller det är ljusbrunt med lite guldinslag om man ser på resultatet. Så nu ska jag klippa det och ha tonvis med inpackningar. X antal blonderingar, hårfärgningar och silverschampo sliter på håret! Men det är de helt klart värt! Ska aldrig färga håret mörkt igen, elle rinte på jäääääääävligt länge ialf! Nu blir det bara min naturliga hårfärg och lite ljusare.

Nu ska jag;
- Köra igång en tvätt
- hämta min vitamindryck & kosttillskott
- klippa håret & sätta i en inpackning
- kolla film ELLER plugga körkorts skit,

ciao


j
ag & världens bästa karro. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0