5feb

20:47  Sitter här framför tv/datan och dricker min vitamin dryck - gottigt. Årets kock börjar om 10 min så det ska bli  skoj att se :)

Rättskunskaps prov i skolan idag, tror det gick bra, men vågar inte tänka på det :P Sen efter skolan drog jag in till stan för att lämna in min mobil på lagning, gick först till telenor på kullagatan, men de hade inte mina papper där så fick ta bussen till väla istället "suck". Men nu är den inlämnad ialf! Så nu sitter jag här med min gamla nokia mobil med vga kamera ;) haha.

Förresten så sa pappa att nyhamn data hade ringt och att min data var kvar. ÄNTLIGEN! Har ju bara tagit några veckor :o.

Efter årets kock ska jag plugga röven av mig, och hela morgondagen kommer också vara fylld av plugg. t.o.m oskar ska komma hit och hjälpa mig, sen behöver jag en paus då och då med :)

Åh, JAG VILL TRÄNA!! tränatränaträna!  Måste verkligen få tummen ur röven och köpa guldkort på friskis eller något annat. Får se om jag hittar något skojsigt ;) Egentligen är det iofs hockey träning på söndag, men den är så tidig att vi hade behövt få åka vid 07:00, och det är jagf inte riktigt fit for fight för att göra. Lördag ska jag bara njuta och chilla efter denna hektiska veckan.

Nej nu, tv och Årets kock!

ciao

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi ska fan ta tag i träningen nu Sara!



(klarade mig inte utan blogg ;))

2009-02-08 @ 16:24:26
URL: http://annasofiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0