9feb

12:42  Dag 1 av vecka 7, projektveckan.

Ska ta bussen om en kvart till skolan för att träffa Erika och få gjort en del på vårt UF.
Det är verkligen massa som ska ficas innan mässani folkparken, men framför allt mässan i malmö.
Sen på allt så får vi inte tag på robin, känns inte som han är ett dugg engagerad i vårt företag nu =/
Men det går vidare endå, och jag & erica klarar nog det galant endå. Utöver allt planerande inför mässorna så ska vi även börja med vår monter, och även komma igång med vår årsredovisning. Det ska nog gå bra.

Förresten så ska jag även lämna in min data på lagning igen. Fick tillbaka den i fredags men det slutade med att det luktade bränt och lite plast smälte, så nu ska jag in på ND och skälla ut dom lite. Min mobil är också på lagning, hoppas att jag får tillbaka den nu i veckan, men det är inget jag tror. Telenor är inte direkt kända för att laga mobiler snabbt, alla andra gånger min mobil har vatt inne så har den vart borta allt från 2-6 veckor. ugg.

Nej nu ska jag ner och dricka min vitamindrink sen taggar jag till skolan.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0