12jan - new week

13:37 Ja, då var det ny vecka och tillbaka till skolan på "riktigt".

Har vatt hemma nu i någon timme, har haft värsta hålan, och ska ta busen tillbaka till skolan om 20 min. Men jag har faktiskt varit duktig och pluggat. Har suttit med min design uppgift och fått fram nästan 7 hela outfits. Dock bara små skisser. Men har tygerna och tankarna bakom, och det är till stor hjälp. IMorgon har vi med en jättehåla innan designlektionen så då ska jag passa på att börja rita upp mina kroppsformer hade jag tänkt. MODE heter uppgiften, riktigt svår, men grymt rolig! :)

Var inne på min "csn-sida" nu innan, och såg att  jag får mina cash imorgon, äntligen säger jag bara! Så imorgon får jag nästan det dubbla studiemedlet. (eftersom jag aldrig fick för december förra året). Dock kommer mycket försvinna direkt på räkningar och så, men resten ska jag spara till gymkort! kostar fan 2700 om jag har rätt för mig, svinigt! Tänkte fråga om papps ville gå in och betala hälften, men eftersom han betalade förra årets så känns det lite taskit endå :P heh.

Föressten, igår kväll var jag & oskar i jonstorp och lirade hockey. Sofie ringde mig och sa att de hade bokat ishallen, så det blev raka vägen dit. Grymmt skoj var det! och perfekt uppvärming inför min träning med rögle på onsdag.

Nej, nu måste jag plocka ihop alla tyger och så, det ligger saker över hela köksbordet nu när jag pluggat. jag tycker om att bre ut mig ;) haha. Nu till skolan och ha naturkunskap b i 70min =/ sen hem och fixa svenska c läxan. mucho to do.

take care, ciao

psst. jag vill ha tillbaka min data nu! och så saknar jag oskar en massa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0