13jan

21:54  Jaha, då är man smått i liv nu. Har legat och kallsvettats hela natten plus att jag inte har kunna sovat något heller.
Vaknade imorse och mådde piss, vilket jag också har gjort hela dagen, varje gång jag hostar så känns det som jag hostar sönder min hals, och mitt huvud sprängs. PLUS en jävla magverk. fy fan säger jag bara. Så dåligt som jag mådde imorse kan jag inte komma ihåg när jag mådde sist. Så jag har legat i sängen hela dagen, bara rest mig för att hämta juice eller knarka ipren i princip.

Nu har jag fastnat framför "the Guru" på tv'n. Blr väll att titta på den eftersom jag inte sett den förrut och sen sova igen. Hoppas på att må bättre imorrn så jag kan pallra mig till skolan och åka till träningen.

Nej, nu åter till filmen..

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0