14jan

11:52   Fick sovit några timmar inatt - alltid något.

Sitter här nu varm som ett element och hostar. Domen lyder, halsfluss. ugg. Har aldrig haft det innan, så nån gång måste ju vara den första, right? ugg det suger balle ialf.

Missar massa i skolan nu, kan inte träffa oskar idag och kan inte träna hockey idag heller. Sen som lite salt i såret frågade sara precis om jag ville följa med hon och spfie till vallåsen på söndag. Åh, det har jag velat aslänge nu, men väderet har ju inte varit på topp.. :(

Pratade precis med oskar, eller han pratade med mig och jag fick fram några enstaka ord mellan hstningarna och då rösten fanns kvar. Han lovade ialf att så fort jag blev frisk så skulle vi hitta på¨något mega skoj :) Han vet alltid hur han ska få mig på bättre humör. Är så otroligt glad att jag har han, mitt livs kärlek :) saknar han mega mycket nu.

Nu ska jag ner och kolla om vi har någon glass,  läste att det var bra för halsen, då det gör svinit ont att svälja överhuvud taget. Hopaps på lite sympati från mamma och pappa med, lite "tyck synd om mig" är aldrig fel :P haha.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0