17/1-09

18:51  Har nästan precis fått i mig lite mat, så nu ska jag fixa rummet det sista och sen vänta på att oskar ska komma :)
Dagen har varit jävligt lugn, var egentligen öppet hus idag, men eftersom jag varit sjuk hela veckan så var det bara till att glömma öppet hus, jag har knappt fått gå utanför dörren nu i veckan av mamma & pappa var dock ett undantag igår när jag hämtade posten. haha. Men en vecka av sängliggande & oc tittande har gett resultat. Jag känner mig både piggare & bättre. Hostan har lugnat ner sig, och jag kan nästan prata normalt igen. Så ivkäll ska oskar komma hit och vi ska kolla film :)

Hm, nu tror jag att pappa fixat något bra. Tror han har fått tag på Ivan (hans stuga vi bodde i under sweden ock förra året) och vad jag tror jag har hört så kommer vi bo där i år med. FAN VAD SKÖNT! det var så perfekt verkligen.! :) åh, nu blev jag glad! :) :) :) :)

Nu måste jag ner och kolla så att det stämmer mina antydningar, och sen städa klart rummet.

ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0