22jan

23:07  Torsdag, great.

Hämtade min data igår, men tror ni den funka för det NEJDÅ. Pappa bad dom speciellt kolla på moderkortet, men det sket de i och bytade bara ut min hårddisk, så nu tar det väll ytterligare två veckor innan jag får hem min data. Hade dessutom fått info att de hade kunnat rädda lite från min data. Jag kollade igenom skivan som de brännt till mig, den innehöll MAX 20 bilder och massa onödiga dokument. FAN säger jag bara. Hur svårt kan det vara egentligen? usch, nu är jag mega irriterad!

Men begav mig till ängelholm och tränade med rögle igår. Första hockeyträningen sen i sommras, så man var lite ringrostig, men det föll snabbt på plats igen. Fick t.o.m in några snygga dribblingar och uppspel. Så nu går det(förhoppningsvis) bara uppåt efter detta. Måste dock börja träna seriöst igen, dvs 4-5 dagar i veckan, så jag kan få tillbaka mina muskler och kondis. Shit vad jag är taggad för det! Så nu blir det massa tjatande på pappa om att förnya mitt guldkort på friskis, får hoppas på det bästa.

Igår fyllde dessutom papps 50! :) :) Vilket ska firas med en hejdundrande fest på lördag, jag, sofie & linnea ska servera så det e najs :) Han fick en fetenajs (och dyr) plånka av mig och tobbe som han blev glad för :) Riktigt fin var den..

Idag, organisation&ledarskap prov i skolan idag, tror det gick bra, men vettifan :P får se hur det går när vi får tillbaka proven, förhoppningsvis nästa vecka. Har även börjat med rättskunskap nu, riktigt intressant och idag avslutade vi kap.1, så när jag kom hem så satt jag och gick igenom anteckngarna och diskuterade det med pappa. Det är så mcyket lättare att plugga och få motivation när man läser kurser som man VILL läsa och är intresserad av. Tänk om man hade kunnat välja alla kurser själv, då hade jag garanterat fått bättre betyg kan jag lova, och så hade jag bara läst saker som jag kommer ha användning av. och inte massa onödigt skit som jag läser nu. ugg.

Tänkte måla mina naglar och sen gå och lägga mig, upp tidigt imorgon och sen följt av en lång dag. Ska hjälpa till och börja förbereda inför festen så det är massa som ska göras. Sen om jag hinner vill jag dra ut en runda med, ta några drinkar och  bara njuta av fredagen. finfint.

sov gott. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0