26jan

23:24   Ny vecka igen, är dock fortfarande lite småkrasslig. hoppas att det försvinner snart.
Som sagt i lördags hade pappa 50års-rajraj och jag, sofie & linnea fixade och donade. Tror jag somnade lite efter 5 på natten, sleten som en gnu ;P

Idag dissikerade vi hjärtan på naturkunskapen, skojjigt. men det lukdade dock förjävligt med små jämna mellanrum. Men vad hade man förväntat sig? Imorgon är det svenska redovisning som gäller, tror nog att det går bra, inte så svårt. Sen på onsdag är det dags för hockeyträning igen, är så otroligt laddad för det! längtar som en galning! :P Har försökt få tag i oskar nu, men eftersom han inte svarar så får det vara =P Tänkte mest säga godnatt och så, inget livsviktigt.

Började snacka med papps om gymkort idag med, mitt förra har ju gått ut, så jag behöver ett nytt. Enda (problemet) är att jag nu röknas som vuxen och då kostar det 1000 spänn mer (totalt 2700 ,jävla rånet). Vilket är relativt mycket för en student. Så hoppas att pappa kan betala minst hälften ialf, för träna måste jag verkligen göra. Speciellt nu eftersom jag dels börjat lira hockey igen, och dels för att jag ska in i lumpen om ett år. och sen är jag taggad till max för att äntligen bli sådär otroligt vältränad som jag drömmt om aslänge :)

Nej, nu är det CSI på tv'n.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0