29/1

22:36   Jag borde öppna väskan som har legat här bredvid mig i några enstaka timmar och plocka fram svenska boken, och börja plugga. jag borde.

Istället snurrar tusen tankar runt i mitt huvud. Hur kommer morgondagen se ut, ska jag in till stan efter skolan, jag saknar oskar, hur kommer lördagen & rögle matchen gå, kommer jag snubbla på isen inför ett fullsatt lindab arena,  ska jag sktia i träningen på söndagen och ägna tiden åt oskar istället, ska jag gå ner och hämta dricka, ska jag sova.

Vissa är ju dock mindre seriösa än andra. Men endå tankar som inte vill försvinna. Fast detta är ju bara ett litet skrap på ytan. The deeper shit håller jag inom mig tills jag träffar oskar. Är verkligen lycklig då han både är mitt livs kärlek & min bästa vän. Jag verkligen älskar att sitta uppe hela nätterna på hans balkong och bara prata om livet, om vår framtid. Jag längtar till sommaren, denna sommaren kommer bli den bästa någonsin, finns nog inget som kommer kunna toppa detta. Studenten, ac/dc, metallica, sweden rock, jobb, oskar. Längtar mer och mer för varje dag som går. Måste bara klara av skolan med.

Som jag har sagt hela denna veckan, nästa vecka börjar allvaret. Sista slappe veckan fram till studenten. Dags att öka tempot och visa vad jag går för.

Nu ska jag hitta på ytterligare en ursäkt för att inte börja plugga.. Not good.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0