29/1

17:37  Torsdag, fan vad veckan har gått snabbt. Svenska prov imorgon (illa). Blir att sitta hela natten att plugga. Har hafy sömnproblem hela veckan med, utom tisdags natt (då jag sov hos oskar). Jag försöker att gå och lägga mig i tid, men när jag väl ligger i sängen är jag inte ett dugg trött, så blir att jag kollar tv tills jag somnar, och det är allt från 2-4 på natten. Ugg. Fast imorse blev jag riktigt irriterad, försov mig och vaknade vid lunch av att jag låg på mobilen, så jag har stängt av alarmet utan att vakna till :/

Ska testa att lägga mobilen på skrivbordet, eller jag kanske ska börja använda min klockradio som är till för att väcka mig :P Den står redan på tv'n och gör ett jävla ljud som man garanterat vaknar av. Ja, så får det bli. Från och med nu dissar jag mibilalarmet och förlitar mig på min riktiga väckarklocka. Hoppas det funkar med. Ska ställa den redan nu så att jag inte glömmer det innan jag somnar.

Oskar var i Halmstad igår med fredde, johan (freddes bror) pluggar där uppe och hade fixat in dom på nån kårfest. Så igår var jag måttligt nojjig kan jag lova. Men det visade sig att det var asträig fest och för den andra delen så litar jag på oskar med (: Fast det ligger nog i tjejers natur, att vara nojjig när ens pojkvän sticker iväg på fest. Det är inte det tat jag inte litar på han för det gör jag, utan det är alla andra jag inte litar på. Men det löste sig :)

Nu är pappa iväg och hämtar mamma på karla och på hemvägen skulle de köpa med pizza hem, eller kebebtallrik för min del ;) Riktigt skönt att slippa laga mat idag, och sen var jag sugen på kebabtallrik med :) Så så fort maten är uppäten blir det pluggning för hela slanten. Otroligt skönt att det är fredag och helg imorgon!

Kommer bli en bra helg, dels ska jag träffa oskar och dels ska jag vara med på A-lags introt på Rögle matchen på lördag :) Skoj skoj om det kommer mycket folk med..

Nej nu är det dags för ett OC avsnitt, inne på säsong 3 nu!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0