2jan - 17:39

Nytt år ja, hmm, 2009 - det låter som nått va'

Var precis och lämnade oskar vid bussen, vi firade nyår här o så. Sen har vi bara chillat och kollat oc :) Snart klar med första säsongen.. ( fick hela boxen med alla säsongerna av älsko i julklapp)

Nu sitter jag och velar om jag vill på bio eller inte ikväll, hm, tufft val. Det blir antingen det eller sitta hemma och kolla oc. hah, jag har blivit helt fast i det.

Har också kommit fram till vad jag vill göra i framtiden, och det känns fett bra. Längtar nästan röven av mig tills om ett år, när jag rycker in. Kommer nog bli massa bra tror jag. Sen skolan, ja den är ju som den är. ska verkligen försöka göra det bästa av det nu sista terminen, och verkligen ge allt. Måste verkligen försöka få bort några ig'n. Hoppas verkligen jag klarar av detta, det ska jag göra.

Förresten så lämnade pappa in min dator på lagning idag, den gick ju sönder nu i veckan. Bara la av sådär :/ Så nu har jag pappas laptop istället, alltid något. Men jag hoppas verkligen att de kan rädda min hårddisk, har så otrloigt mycket bilder och minnen på den, som jag verkligen inte vill bli av med! Får helt enkelt hoppas på det bästa!

Nu ska jag ner och ta en bit äppelkaka, mamma har precis bakat så det luktar gott i hela huset :)

God fortsättning!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0