8jan - back to school

20:26 Ja då var skolan igång igen, med lite blandade känslor måste jag säga..Visst jag hade gärna haft längre lov, men sen är det skönt att min SISTA termin i gymnasiet har satt igång och dagarna till studenten är räknade. 155 idag faktikst!
Tror denna terminen kommer gå snabbt,  för vi har nästan en dag ledigt i form av studiedag, kompledigt eller röd dag varje vecka fram till studenten. det är bara några få veckor som vi går hela veckor i skolan. Sen kommer det garanterat tillkomma massa med högskolor, och annat. najs!

Började även med Rättskunskap idag, verkar vara både roligt och intressant, så hoppas det blir bra! och imorgon börjar svenska c med. Dock kommer vi nog mest planera inför öppet hus som är nästa lördag, men det duger..

Nu ropade pappa att semlorna var klara tror jag. Mamma blev lite sugen så hock skulle göra vars en till oss sa hon :) gottigt.

Sen ska jag in i ducken, och ta en lång välbehövlig dusch.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0